Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2017 14:53 - Kогато храна ни се превърне в проблем
Автор: missivamakeup Категория: История   
Прочетен: 279 Коментари: 0 Гласове:
1



         Искам да споделя една малка част от история ,която показва как може храната да се превърне проблем ..  
 Моята история започва през лятото на 2015 година на морето  .Там аз работех и някак си измежду рабоатат се запознах с един мъж.Мъж,които успя да ми завърти главата и да ме накара да се влюбя в него .Още от самото начало започнаха проблемите заради другите хора и ние трябваше да покажем ,колко се обичаме е така и стана ,докато не разбрах една малка тайна ,а именно ,че той е продължавал да си пише с момичето,което му е разбило сърцето ,ако може така да се каже .След този момент в мен ,започна да има едно чувство на съмнение ,що се отнася до мен и може би защо е с мен .Мисля,че тук много жени ,ще ме разберат.Така половинката ми не е един от най-разговорливите и много не прави комплименти (май като повечето ,но както и да е ) следователно ,аз започнах да си мисля,че вече не съм привлекателна и ,че не ме забелязва.Може би не е било правилно,но аз съм такава супер самокритична съм към себе си и знаем,че жените обичат с ушите все пак .Мисля,че до тук след прочетеното ,ще си кажете ами какво правиш с него ,ами той бе до мен в едни от най-тешките моменти в живота ми  бе до мен докато баба ми умираше пред очите ми .Това бе един дълъг и ужасен период в моят живот и още много ,но благодарение на тези моменти ,осъзнах,че го обичам и то много ,тогава всичко се затвърди.В онези моменти започнах да се гледам в огледалото и да не виждам  едно младо и хубаво момиче,а един шишко и започнах да ям все по малко и по-малко .Опитвах се да вляза в някакви мои си норми з акрасива,но все не се харесвах ,това беше ужасно и не чувах хубавите думи,които толкова дълго чаках,а напротив имаше само мълчание.Благодарение на една моя прителка  на която споделих ,какво се случва с мен  смея да кажа ,че си съпих на краката и да осъзная,че докато чакам чуждо одобрение няма да съм ок ,а на първо място трябва аз да се харесвам и да се чувствам добре в кожата си .Така и стана малко трудно ,но факт до тогава аз нямах никакво самочувствие ,а исках да вървя с високо вдигната глава и да съм добре в кожата си .Имаше момети в които ако някои мъж ме погледни си мислех,че нещо не ми е ок ,но уви бях с добре просто явно съм била забелязвана,но когато си неуверен в себе си ,няма как да го разбереш.
   Мили дами знам ,че всяка жена иска да се чувства обичаха и харесвана от половинката си ,но не винаги половинката и е сред тези мъже които говорят (надявам се да ме разерете)Има много мъже ,които крият всичко вътре в себе си и да не забравяме ,че всичко си зависи и от това в какво семейсто е израснал с какви жени е бил преди нас и всичко.Докато ние не се почувстваме добре в кожата си ,никои няма да ни накара да се чувстваме красиви и добре .Трябва да осъзнаем,че ние сме най-големият си критик.Н е бъдете твърде самокритични ку=ъм себе си .За едно голямо съжеление много хранителни разтройства започват след любовна история ,но не трябва,ако някои не ви харесва ами нека продължи напред ,защото ако си с някои да го промениш,какво правиш с него .Трябва ,когато се погледнеш да се усмихнеш от това което виждаш в огледалото и ако не се чувстваш добре в компанията на някога тогава просто сложи край,понякога е трудно и отнема време ,но щом съберете сили ,давайте ...Има някой който би дал всичко да е с теб и те чака,но ти не виждаш .Мили дами разберете ,че сте красиви и както пиша в почти всичките си публикации ви сте уникални .....



Гласувай:
1


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missivamakeup
Категория: Забавление
Прочетен: 6036
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031