Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 15:03 - Изкуствен тен :) !
Автор: missivamakeup Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.05.2017 15:09


През толите месеци,всяка жена иска да има малко тен ,да слойи къса пола и да се забавлява без да се притеснява как изглежа и аз съм една от тези жени :) и именно за това тъй като не желая да вредя на кожата си със солариуми ,започнаь да използвам АВТОБРОНЗАНТИ !


Така започвам от там ,че разбира се първото нансяне беше такова,че имах петна и не го бях нанесла по най-точният или правилен начин и не се бях интересувала точно какво трябва да направя с кожата ми и как да я подготвя за тази процедура...
   1.Трябва да ексфолираме добре нашата кожа и за тази цел аз използвам домашен ексфолиант от кокосово масло и захар или ексфолианта на Христина козметикс.
   2.За по-добро ексфолиране аз използвам четката на Balea .
   3.Използването на бръснач,също е вид ексфолиране /
   4.За равномерно нанасяне на Автобронзанта използвам :ebelin МИКРОФИБЪРНА КЪРПА ЗА ЛИЦЕ
   5.Започнете нансянето на Автобронзата от краката нагоре.
   6.След нанасянето на автобронзата аз нансям и Двъфазният Автобронзиращ спрей олио ,отново на Balea .
   7.Разнасям го с Микрофибърната кърпа .
   8.След това изчакайте да попие добре в кожата Ви и преспете на другият ден си вземете душ и така ше отмиете зилишният цвят от кожата .

По-този начин след душа ще имате лек и приятен тен на кожата и няма да се притеснявате от снежно бяла кожа.






Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missivamakeup
Категория: Забавление
Прочетен: 6034
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031