Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2017 23:41 - Слънцезащитни продукти
Автор: missivamakeup Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 215 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте приятели :)  ,


   Времето на вън е топло и слънчевите лъчи вече започнаха да галят кожата ни ...и сега е времето да започнем с начални приготовления в грижат за нашата кожа,а именно:      
   -как да я защитим от вредните лъчи
UVB лъчи.Тъй като аз не разбирам  и признавам си  не се вглеждам в състава на продукти които купувам ,а знам,че би трябвало. Предполагам и много от вас ,когато си вземат крем за лице,не поглеждате веднага в състава на продукта,а за вас е важно продукта да върши работа.
    Нека започнем с това ,че почти всяка жена, иска да има хубав и равномерен тен на тялото .Трябва да знаем,че освен слънцезащитни продукти,ние също така,трябва да подхранваме кожата ни.Подходящи продукти за това са :

         1.Кокосово масло -то е изключително подхранващо и не се притеснявайте ако сте с чувствителна кожа,няма проблем .Кокосовото масло може да се използва от хора,които имат кожни проблеми ,които причиняват съхнене или люспене на кожата...може да използвате чисто кокосово масло и ще видите подобрение на кожата.Казвам го от личен опит .Също така може да използвате кокосовото масло преди дълго излагане на слънце и след това може да го добавите към гел от Алое вера ,ако имате. 
        2.Какаово масло -благодарение на него хем може да хванете тен на ковата,но и същевремнно с това то прави ефективен филтър от вредните лъчи.То хидратира и подхранва кожата ни и помага на борбата с преждебременното стареене и пигментн петна.

Това са част от продуктите които биха помогнали допалнително на кожата ни, независимо от това дали тя ще бъде изложена на слънчевите лъчи ..

         Продукти :

1.За лицето ми ,изолзвам главно продукти на Balea:
     -Матиращ слънцезащитен флуид за лице и деколте  Sun Dance SPF30 /5лв цена
Той е много лек и не се усеша върху кожата .Усещането е все едно сте си сложили крем за лице и то много лек ,кожата не се омазнява и порите не се запушват.Също така този флуид ще ви помогне и може да го използвате спокоино като база за лице и поне аз си нанасям  продуктите след това с лекотта.Разбира се след нанасянето на какъвто и да  епродукт трябва да почакате малко за да попие добре в кожата.
     -Слънцезащитно мляко Sensitive Sun Dance SPF30/4лв приблизителна цена .
    -Сънцезащитното мляко ,може да го нанесете спокойто ,аз даже понякога го смесвам с крема ми за лице и него го използвам когато не нося грим ,защото според мен той е с по-плътна консистенция за разлика от флуида,който е доста по-лек и за по-добра защитта акоа сте само с стего е хубаво да се наслоява .Докато от  млякото,нанасям по=плътен слой на лицето и ,изчаквам то да попие в кожата ми.Пак казвам порите на лицето не се запушват и поне на мен нито един от продуктите не ми е причинил няккава алергична реакция или поява на пъпка.

2.За лицето ми залагам на кокосово или какаово масло ,а когато нямам масло изолзвам Слънцезащитното мляко за тяло на Бочко SPF50
     -Маслата се отазяват страхотно на кожата ми и когато имам възмойност аз ги смесвам и понякога залагам само на тях без друг слънцезащитет продукт.



Това беше всичко от мен ,надявам с ене съм ви отегчила с толкова дългото ми обяснение и дано макар и малко съм ви заинтригувала и помогнала ... !
                                                                                                                                    Целувам Ви !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missivamakeup
Категория: Забавление
Прочетен: 6053
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930